Bästa<3

2012-04-28 | 20:04:16 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Lite bilder från dagen ^^ Hoppade med Nässla ute på ängen med mina gymmt snygga hinder ! hihi


Mina två älsklingar<3


Jag vet att jag är lång på henne ;) men inget hon stör sig på (hon går mke bättre när jag rider om man jämför med alla mindre ;) + så hade jag aldrles för långa stigläder xD men dom gick inte att korta mer på den sadlen ;)

Ser puttigt ut men de är 80 iaf ;D<3

Kombination på 70 :D<3

och såklart måste man rulla efter ! :D
Kommentarer
Postat av: Emelie Hollstén Båskén♥

Härliga bilder :D Vädret idag var ju super :D<3

Hehe Lycka till imorgon BTW <33

2012-04-28 @ 20:13:15
URL: http://justemse.blogg.se/
Postat av: Jonna

Fast kim, jag tycker inte att du ser så jätte stor ut på henne. Jag rider en maxad B ponny jag, och jag är nog längre än dig. Grejen är ju att hon går bäst med mig precis som nässla går bäst med dig :D

Plus att du ju rider så himla bra att hon inte på ngt sätt störs av att ha dina ben hänga och dingla på sidorna ;)



Ps. du ser större ut där än på bilderna där du rider barbacka.. men det är nog pga av sadel + dina långa läder :D

2012-04-28 @ 22:13:29
URL: http://schnailgull.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback