haha..

2012-04-01 | 21:33:08 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
Jag failade XD skulle dra till med värsta aprilskämtet här jue!! men eftersom klockan är så mke han jag ju inte det..
OCh april april på er, Catrine ramlade inte alls av ;D Nässla va supersnäll som vanligt ;D hihi och Boice sköte sig bra han med<3 smink och photoshop ni vet ;D hihi

Sen åkte vi och firande två aprilskämt ;) haha min bror och min mammas kompis fyller år idag så har varit borta hela dagen :) har precis duschat och nu ropar sängen högt!! ;D snöar sm fan gör de och har gjort sen kl 4 eller ngt, as mke snö ute nu! bilder kommer kanske imorgon ,D eller nej, ska ju till sthlm med skolan imorgon så kommer hem runt kl 6.. inte så speciellt taggad 'XD

och nej, de är inget bestämmt, de va en ''början'' av mitt skämt som jag aldrig avslutade ;D hihi tänke lura er med att jag ska låna en shettis ;D hhihi elaka jag ^^<3

Men godnatt alla kära bloggläsare! ni är bäst o de vet ni<3

Kommentarer
Postat av: Emelie Hollstén Båskén♥

Elak du är ;)<3

2012-04-01 @ 22:17:17
URL: http://justemse.blogg.se/
Postat av: Emma

Ska någon fortfarande få det där schabraket?

2012-04-02 @ 07:12:44
URL: http://alskadeemma.blogg.se/
Postat av: B Y S I S T E R S

härlig blogg!

2012-04-02 @ 08:30:15
URL: http://bysisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback