Happyface!!

2012-04-21 | 17:00:15 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Fått en ny skärm till min stationära data ! :D en HD skärm som är as stor! perfeckta skärmen asså! superbra bild och ja ben ultimata skärmen för bilder o sånt som jag gillar ^^ hihi!
set inte så stor ut men den är typ jätte!


Har bestämt mig för att övergå till den stationära igen ;) för den är bättre, ska renska den från bilder och program så den blir lite snabbare ;) men det blir kvällens syssla XD haha<3

Nu ska jag äta sen ut och rida ! :D
Kommentarer
Postat av: Kim

Kimmi när avslutas fototävlingen? Eller blir det inte någon? :)

2012-04-21 @ 20:15:58
URL: http://skyggni.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback