Mupp ponnysar ^^

2012-04-21 | 20:59:27 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
haha båda två va lite allmänt knäpa idag ;) Nässla va skit seg i början, stannade hela tiden och ville inte gå framåt, hon vände hemåt typ hela tiden o ville göra allt utom att gå rakt fram xD ahha så fick ryta i åt henne och då jävlar flög hon iväg men en fart och sen stannade hon inte mer ^^ då vart hon sitt vanliga jag igen, pigg och framåt som vill springa!
Boice va knäppo, skulle träna lös hantering o trickträning ute på gårdsplan och ha fullständigt iggade mig o gick o åt gräs, bå ba snäll polle ;) haha men i slutet så lyssnade han iaf och gjorde som jag bad han ;) sen när vi red va han helt amazing ! vi racade som fan och han lyssnade jättebra när jag bad han stanna ! :D men när vi nästan va hemma så upptäckte jag att han blödde massa från munnen, jag ba oh shiit?!?! skrittade hela vägen hem utan att änns ta i tyglarna, men de som va så skummt va att när jag va hemma och kollade i hans mun fanns det inte en ända skroma ;o och det kom inge blod någonstanns, kollade värkligen jättenoga men det fanns inte något alls! ;s fett skumt, men vi tror han typ bet sig själv högt uppe i munnen eller något, men imorgon rider jag med hack, bara ifall om det skulle ha något med better o göra<3 

men nuni vart det långt ;) haha godnatt bloggen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback