Neeeew things<3

2012-04-02 | 20:04:40 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Köpt en hel del olika saker idag :)<3



Tävlings-Tröja

Vi stod o kollade på en kavaj och provade den med en säkerhetsväst unbder och över och nej kavajer är inte fina med väst utanfå eller under XD kavajer är snyggare på dressyr där man ska sitta rät ryggad och inte ja ni fattar ;) så vi kollade på en snygg tröja ist att ha, så det blev en svart tröja och så kommer jag ha min plastrång under sen ;) hihi<3 p.s mycket snyggare !


Martingal
TIll Boice :D en ställbar, behövs eftersom boices är för lång ;) riktigt snygg också! matchar hans träns :)<3


Ridstrumpor
roosa ridstrumper! :D


Ridskor/gummistövlar
Ska jag ha hemma ;) sjukt praktiskt att ha att rida i hemma när ingen ser och vattentäta! slipper putsa och smörja läder ridskor ;) bara att skölja av.
Behövs ju bara hemma just nu, för jag har ett par tränings stävlar och ett par tävings stövlar :)<3


Mössa
en supersöt huva till Nässla :D kommer passa sjukt bra till hennes blåa schabrak!<3

Tävlings-Stövlar
och sist men inte minst, mina efterlängtade stövlar<33 så sjukt snygga!
Sitter as bra och är hur skäna som hällst, puss till min undrrbara pappa som köpte dessa till mig!!<3 och till min underbara mamma som köpte allt de andra ! :D<333
(klicka på bilderna så blir de större)
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback