Rubrik:

2012-04-11 | 19:17:43 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag va vi på hoppträning med Boice, han hoppade så sjukt fint!! :D hoppade bana på 1 m och han rev inte ett ända ;) han stack en gång och ja han funkar inte alls bra på pelhanm som jag red på idag xD han stack en gång o bara ökade o ökade så min mamma tyckte till och med att de såg farligt ut XD haha vi höll på att crasha staketet för han kunde knappt svänga ii den farten XD haha
Men uteom de så hoppade han så sjukt bra!!! :D riktigt nöjd med ponnyn idag! <3

När vi kom hem red vi ut p Nässla och Chanel och de vart värsta race turen! vi red till galoppsträcken och ja mycket race blev det! ponnysarna va fett taggade och ville springa mera hela tiden ;) Nässla blir värkligen en sjukt bra galopp ponny !! sjukt snabb för attt vara så liten ;)
Sn på vägen hem badade vi lite med hästarna i en liten sjö Xd haha ne men en jätte vattenpöl/kärr med fast mark eller vad man säger ;) typ lika djupt som till Chanels knä ;)<3

Ja sen så gick vi till kaninerna och mina kaniner har fått bebisar! :D super gulligt!<3

Tänkte också säga att jag köpt en ny onepiece idag ;D kommer om 1-4 dagar ;)
Så nu har jag en ''stall'' onepiece och en att ha inne o mysa i :D
Denna snygga rosa har jag köpt :D mamma köpte en också, fast gul ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback