Tävlingen!

2012-04-29 | 16:34:31 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
gick fkatiskt jättebra ! :D
Det började jättedåligt men att Boice tvärnitar på framhoppningen, slet ner hela hinderna och hoppade på funktionären XDhaha knäppo ponny, men sen slitade han tramsa sig och hoppade superbra ! :D
Han gick 0:a i grunden och råkde peta ner ett i omhoppningen så då vart det en 5:de placering ! :D bästa!
sen fick han 8 fel i LB men det va mitt fel helt! för jag höll han för mke och då kom han fel på hinderna XD så det tar jag på mig all skuld! men efter 3:an så tänkte jag till och gav han mer fart o och då gick det superbra ! :D

För sanna gick de mindre bra, men bättre lycka nästa gång ;D hehe<3

Bilder från tävlingen kommer snart ;) och film om ni vill se?


På lördag startar vi LB/LA fast bara CR och sönda LB/LA regional ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback