tjohej och hopp!

2012-04-17 | 18:53:14 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
haha fan va jag hatar att hitta på rubriker xd hahah
Idag när jag kom hem gick jag ut och fotade mamma när hon körde cross, några av bilderna vart as häftiga! körde i vatten o de stänkte ner typ hela mig xd hah men jag räddade kameran ;)

Sen red ja min lilla Boice, haha känslan när man hoppar upp på han i hagen och upptäcker att hanär sjöblöt (bara tecket) hha så min onepiece blev lite blöt ;) Någon annan som brukar rida hem sina hästar? mina går i en stor hage så man orkar inte gå upp xD haha jag rider altid upp i bara grimma och grimmskaft :)
Red boice barbacka och de va as kul! vi ökade as mycket och sen stannade han när jag bad han ! han är så perfect som han är nu<3 tränade lite på stegra idag men han låsades som han inte fattade något XD för han ville hem :p
De spöregnade också, rikitgt mysigt! nooot
Red Nässla barbacka också ;) hon va lite envis idag, men de öll inte i sig så länge ;) när hon va uppvärmd så lyssnade hon jättebra igen! vart distans galopp för henne ;) galopperade till vändpan och hon fick galoppera hela vägen hem, ganska snabbt tempo! :D och superduktig som vanligt! springa är värkligen hennes bästa sida! o hoppa;)

Ja nu tänker jag inte skriva så mke mer ;) för de blev ganska långt och för långa inlägg orkar man inte läsa xd hihi!
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback