Dagen

2012-02-29 | 18:43:24 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Hejsan bloggen! vi har precis ätit middag och de slutade med gräddkrig XD hahah. men ja idag har vi varit duktiga :D red först chanel och Nässla, båda gick fint och vart en lung tur eftersom vi ska hoppa imorgon :D
Sen red jag boice medans mickis typ sov xD ahhaha men jag red ut på en jätteäng och sen runt i skoge och ja översllt typ, men jag hittade en ny äng! :D där ska vi bygga hoppbana någon dag ;)
Men iaf så va han superduktig!! :D lyssnade och allt ;) sen tränade jag trickträning med Boice ute på gårdsplan helt löst, tränade på lyfta ben, kom, backa och stanna och kom när jag ropar ;D gjorde också en bakdelsvändning ;)

Men sen så körde vi ner massa pellets till huset och efter det mockade vi hagen och lösdriften ;D gick ju superbra för mig att backa med släpet och fyrhjulingen xD noot!<3

Fick veta idag att bilderna är klara så vi ska hämta dom imorgon när vi åker ner och hoppar :D ska även hämta mitt segertäcke och ett pelhambett :) hoppas bara på att chanel vill gå in i transporten ;) men det blir en tidig morgon, upp halv 7 ..
intresseklubben anteckanr men vi har bokat ridhuset ;D


Kommentarer
Postat av: Hannah <33

är det en till som har denna bloggen nu? :D skit fin header <33

2012-02-29 @ 19:29:08
URL: http://hannahandhorsez.blogspot.com
Postat av: Kim

Hoppas det går bra med lastningen. Ska ni åka med chanel och boice samtidigt? Lycka till med hoppningen och jag längtar efter att se bilderna :)

2012-02-29 @ 20:01:44
URL: http://skyggni.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback