dagen!

2012-02-03 | 18:16:37 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
Tänkte dra dagen lite snabbt, sen ikv kommer massa inlägg då jag ska klippa ihop filmer och en massa bilde från förra datan ;) lyckades starta den i typ 5 min, så nu har jag lite saker på min bärbara :D
Red båda barbacka, Näsla va faktiskt piggare än Boice hahah ;D <3 Snöat hela dagen och ja nu har vi enormt mke snö!! :D
På söndag kommer Emilia och ska fota mig, boice, mickis o Nässla :D:D Ja mickis kommer ikv utan sin häst, då det vart massa strul o så ;) men de gör inget, hon får rida min plutt ist ;D<3

Jag och emma failade idag vid bussen, Emma puttade mig bakåt och vi båda klotade XD jag såg inget eftersom min halsduk låg över huvudet, haha och iv låg där mitt i vägkanten och försökte mudda varandra XD hhahha
Sne säger emma, aa akta bussen vi blir påkörda XD haha och alla som stod där o väntade dom typ ba okej ?
hahahah jag fick inte kliva på bussen .. xD han ba snöa av dig, mer mer och MEr!! ahaha då ba okej xD

Häär är mickis underbara ponny! Min förra<33
Jag och Chanel i sommras<3
Kommentarer
Postat av: My Carlsson

Härlig bild! Man börjar längta till sommaren, haha..

2012-02-03 @ 19:24:18
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca Gumse

Åh Jag vill se dom bilderna , tycker du kan lägga ut dom då ni har fotat!:D



Super fin bild på dig och chanel !:)

2012-02-03 @ 21:23:12
URL: http://beccagumze.blogg.se/
Postat av: Rebeca

Gud vilken mysig bild

2012-02-04 @ 12:16:09

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback