Märkes ridsaker?

2012-02-16 | 11:00:00 | Kategori: Allmänt | 4 kommentarer
Jag måste säa att jag inte tycker om alla märkes rid-saker, exempel på någr som jag inte tycker om så mkr är den populäraste hjälmen gpA och ridstövlarna tretorn.

Visst är gpa hjälmen snyggo så men det är något med den jag inte tycker om, kan inte sätta fingret på det men den hamnar på diss lista eftersom den är så dyr och ja att jag inte gillar den xD
Jättesnygg frmifrån men bakifrån ser det ut som en knöl XD

väljer lätt den till vänster, inte bara för att jag har en sådan men den är seriöct sjukt mke snyggare! den får värkligen 10 av 10 i min smak, lätt, ställbar lite billigare än GPA och mke snyggare ;)
GPA får kanske 4-5 av 10 .. xD jag vet inte varför men jag gillar inte gpa xD


Samma med tretorn stövlar, dom är supersnygga men det är något jag inte gillar med dom, båda exemplarna faller lixom inte in i min smak ;)<3 fast dom är kanske en 8 av 10, skulle kunna ha ett par men dom är lixom inte WOW va snygga xD



Men såklart finns det märkes saker man bara inte kan motstå! ex JW englands schabrak, racesafe och massa andra märeks thing ;)<3 Fast det viktigaste för mig är inte att det är något märke, utan jag vill ha snygga saker som håller ;) de är väll viktigast tycker jag :)


Tycker nästan att Showmsters kopia är snyggare + billigare :D så i detta fall skulle jag lätt köpa showmasters ist för att köpa märket ;)<3 fst jag har redan märket men de va innan showmaster kom med sitt xD<3

Vad tycker ni om märken och icke märken?
Kommentarer
Postat av: Emelie Hollstén Båskén♥

Gpa hjälmen är sjukt ful!



men tretorn stövlarna är sjukt snygga :D<3

2012-02-16 @ 12:49:26
URL: http://justemse.blogg.se/
Postat av: Marie

Goa är fan en av de fulaste hjälmar jag sätt, fattar inte varför så många vill ha den :o

2012-02-16 @ 15:25:10
Postat av: Marie

GPA*

2012-02-16 @ 15:25:34
Postat av: Linn

jag tycker att man ser ut som en fluga med gpa x3

Men jag älskar tretorn! :D

2012-02-16 @ 15:27:46
URL: http://linnsund.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback