Något ni kanske inte visste?

2012-02-17 | 08:48:00 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
  • Jag har haft Boice mer än ett år :D
  • Ibalnd får jag damp på Boice och vill sälja han.
  • Jag saknar ibland att ha en seg ponny
  • Jag funderar på att köpa en shettis :D
  • Jag red in Nässla :D
  • Nässla har bara varit inriden i 1/2 år och är 10 år :)
  • Jag är ofta med yngre personer
  • Jag tycker att mina ponnysar är bätte än alla andras ;D
  • Jag hatar fula ponnysar som det ser ut som dom har skabb.
  • Nässla gillar att bocka med små ryttare.
  • det är typ bara 4 personer utom jag som galopperat på Boice.
  • Bocie vägrar gå in i transporten om inte jag lastar han, då går han in själv ;D<3
  • Nässla och Boice bråkar alltid om vem som ska gå först in i transporten ;)
  • Jag vill ha en unghäst som bockar mycket!
  • Vill börja tävla galopp på Boice
  • Vill vara med i ponnyakuten och ska söka dit! :D
  • Kan inte leva utan mobil<3
  • Jag äger värlens sötaste valp!! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna :D

Hur ska du söka till ponny aktuten ? :O eller med vilken häst? för boice är väl snäll? :) <3

2012-02-17 @ 17:49:18
URL: http://www.mondoblog.se/johannastyrman/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback