Yees !

2012-02-21 | 16:32:03 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
NU blire långt inlägg här! :D

Båda ridturerna va underbara<3 solen sken, det va varmt och man hörde fåglar kvittra.. Nu kommer våren alla!!
Redut på min underbara Boice för ett tag sen, skulle utforska en ny väg och de gjorde jag :D men den ledde inte till vattnet som jag trodde ;) utan den ledde typ till ett spökhus :O mitt ute i ingenstans kom vi till ett hel gård som va jättesliten och typ höll på att rasa ihop, på gården va det fyllt med bilar, traktorer, grävmaskiner osv och alla va rostiga, spruckna fönster och jaa allment gooosti! de va värkligen en spökgåd som nog inte har vart besökt de senaste 5 åren.
Men iaf, Boice va superduperduktig idag :D han va värkligen den perfekta ponnyn idag!! :D
Han lyssnade jättebra och gick i riktigt snygg sakta galopp, de har vi inte gjort på länge så de va grymt kul<3
Red ut på en jätteäng som hade lite diken (har aldrig ridit där förut ;) och så galopperade vi i underbara vädret och hopplade några diken!! :D tränade lite på att stegra och han gjorde det!! :D
Helr underbar ponni, kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig<3
Red sen hemåt och svängde av på en annan äng och tränad stegra lite mer, men då va han trött och ville inte lyfta så mke xD men lite iaf<3
Red sen Nässla och hon va underbar hon med, lagom tempo och en sväng fick hon lite ryck och drog iväg lite, oj va lillen kan springa om hon vill ;) gör hon så på galoppen vinner vi ju ;D<3 skulle gå över ett pyttedike i skritt och Nässla hoppar typ 1m upp xD haha jag hängde med jättebra! not.. xD ni kan tänka er hur det såg ut ;) hahah<3
Hoppade granen också ute på galoppängen och vilket hopp!! de va helt underbart hon tog i massa och flög värkligen över, nog det bästa hoppet med Nässla ever. :D Sen körde vi lite race hem och klättrade lite i backar och annat skojigt :D
Tränade lite trickträning på båda två efter oh ja som vanligt va dom bäääst<33
det som förvånar mig är att det fortfarande är ljust!! :O jag red mycket längre än vanligt och är klar med allt i stallet och ändå är det ljust och strålande sol ;D rätt najs!


Boice:titta jag kan nästan stegra! :D                        


Boice: Jag kan buuusa också ;D

OCh jag kan vara snygg ! :D



Vattnet ute har tinat! superskönt och inte behöva springa in xD
Nu ska jag börja laga mat :D

imorgon kommer min pappa hem från Thailand :D
funderar på att åka dit ;)<3

My baby ligger och sover<33
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback