Bus i hagen!

2012-01-18 | 17:57:24 | Kategori: Allmänt | 6 kommentarer
Skoaln idag först, va ju kul som vanligt ;D vi hade bad fast vi skulle ha kläder så de va ju rätt chill ;)
Och så snömuddade jag daniels tröja ;D hahahah<3

SÅ skulle jag hämta ponnisarna ur hagen och jag hade öppnat ner till stora hagen, haha shit va dom sprang och brallade ut totalt Xd haha dom ville inte in och dom hade så mycket spring i benen ;D framförallt boice han va helt blöt när jag väl fick tag på dom xD hahah<3
Han slutade inte springa heller, dom bara ruschade på varv efter varv XD
snackaom att han saknat att ha en jättehage! ;D
brukar ha dom i en mindre hage ppå vintern eftersom de blir sså kalddigt överllat och finna ändå inget bete så dom trampar bara sönder, men nu va det fryst så jag passade på och äppnade ;D

Nässla som va tvungen att hänga på Boice vart helt slut så hon fick vila idag ;) och red ut på Boice barbacka :D gick super! travade fakstikt mycket, brukar inte göra det barabacka för hans trv är så stötig x) brukar blir mest galopp och skritt ;)<3
Men red runt lite på Nässla i hagen och tricktränade lite utan något ;D

Juste! Glömde säga att jag har köpt en chivaoua :D:D:D

Svarar på frågestunden imorron efter skolan i ett videoinlägg såklart, om inte jag får 10 frågor till innan kl. 20 idag, då får ni videoinlägget ikv ;D
Så fråga på! :D

men jag ska inte blogga något mer ikv, sk plugga till prov på fredag! :D

Byebye för idag ;D
Kommer kanske gammla bilder ifrån min gammla mobil sen ;D
Kommentarer
Postat av: mimmi

du menar väl ändå Chihuahua? :c

2012-01-18 @ 18:50:27
URL: http://migurushii.blogg.se/
Postat av: Kim

bild tack :) <3

2012-01-18 @ 19:12:04
URL: http://skyggni.blogg.se/
Postat av: linn

hej, jag vill se videobloggen ikv sä jag tänker sälla lite frågor.

har du någon gång hoppat ett hinder utan hästen, altså att den vägrade?

när ska du tävla nästa gång?

vem pratade du senast i telefon med?

vad har du för mobil?

hur ser din drömkille ut?

är du sur på någon person just nu?



2012-01-18 @ 19:15:03
URL: http://linnsund.blogg.se/
Postat av: Emelie Hollstén Båskén♥

Hur många gånger har du ramlat av Boice ?

Har du någonsin ramlat av Nässla ?

:)

2012-01-18 @ 19:18:13
URL: http://justemse.blogg.se/
Postat av: Johanna :D

haha jaja! lite random frågor men :D <3



Vad är det roligaste minnet du kommer på just nu?

Har du gjort något du verkligen ångrar? isf vad?

Vilken artist tycker du bäst om ?

Är du nöjd med ditt utseende?

Kan du säga 5 egenskaper hos dig själv?

Vilka slags killar gillar du?

vilet TV program tittar du mest på?

2012-01-18 @ 19:27:46
URL: http://www.mondoblog.se/johannastyrman/
Postat av: Halvsyrran..

Vill bara påminna damen om stavningen i chihuahua.. ;)



mvh i svenska eller hur va de :)



det är faktiskt riktigt kul att säga chihuahua som det låter.. chi...hua..hua... hahahahahh !



Lycka till med lilla Aztra, min lilla sötnos !

2012-01-18 @ 21:20:38

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback