FAIL!

2012-01-06 | 12:46:35 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
På förra träningen gick mina stövlar sönder lite i dragkedjan, och idag så ska ja ju andvända dom xD men när jag drar ner den dära saken så hoppar den av och så är typ hela stövlen pajad XD finna ingen dragkedja på den, inte som funkar iaf xD
så idag blir det bara ridskor eller silvertejp! ;D vägrar att andväna mina shaps, så ortoligt fult att ha shaps tycker jag iaf, det kanske är fint på er andra men på mig ser det bara extremt fult ut! xD har ju typ 5 par andra ridstövlar, men dom andvänder jag inte bland folk XD dom är också fula!  xD<3

hihi vilka problem jag har xD intresse klubben antecknar värklingen! :p

haha i know! dom e fett smutsiga, men eftersom dom gick söner förra gången orkade jag inte putsa dom ;)


Iaf, jag red Nässla typ nyss, hon va jätteduktig, dock lite seg ;) men de gjorde inget :)
Eftersom det inte blev någon hoppträning för henne så hoppade jag lite ute ist, först dike, stock, hinder två gånger och så klättrade vi massa :) Mycket galopp blev det också :) litet hårdpass för lillen <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback