Godmorgon!

2012-01-03 | 10:14:01 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Nyvaken och ligger fortfarande i sängen :p men ska snart ta och kliva upp :)
Idag flyttar min lillebror ner till Jönköping till sin pappa ::/<3
kommer nog sakna han lite<3

Men så ska jag troligen ner och hoppträna också :D vet inte om det blir själv eller inför Lotta, hade vart kul att träna Nässla inför tränare :D
(om ni vill se bilder/film, släng in en kommentar)
Boice ska jag även om jag tränar för lotta hoppa högt med, för han behöver verkligen hoppa av sig ordentligt :))
Och Nässla skulle behöva träna på att hoppa bana ;D

Men nu ska jag äta frukost så vi hörs sen ;D<3

Kommentarer
Postat av: Mickiis

Film! Film! Film! Film! :))<3

2012-01-03 @ 10:26:54
URL: http://mickiispickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback