tja fan !

2012-06-05 | 20:34:45 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
oj oj vilken bra uppdatering! nooot ;)
Vart på klassresa med våran underbara klass 9A som ja kommer sakna faktiskt<3 och jag har inte kunnat bloggs för jag hade en tegelsten till mobil, men nu har min iphone kommit tbx :D HAPPYFACE!

Red Ilona idag för första gången vilket gick helt underbart bra !! dom sa att hon hade dålig framåtbjudning men den lilla muppen stack iväg med mig i galopp ;D och hon va väldigt pigg, vilket som bara va bra jue.
Hon har ju inte vart igång sen i sommras så vi tog det lungt och skrittademest och lite trav :) men så vart de en galopp också men ja hon överlever, ni ska e henne i hagen, shiit va mina ponnysar springer o busar där ^^
men problemet me henne äratt hon är rädd för exakt allt, men hon va lite lungnar i slutet så det kommer gå toppen !
btw så höll ronja på att ramla av idag ^^ sadlen gled runt och hängde nästan på magen xD hahaha.


SUUUPER TACK!
till Mimmisom gjorde min animerade header! :D jag tycker de blev skitsnyggt, men måste fixa lite med placeringen av den men de gör jag någon annan dag, supertack mimmi !! (www.migurushii.blogg.se)

Restan av min vecka blir väll chill, imorgon drar jag på folkrace med friends =D, torsdag blir det skola och fredag ska jag åka o shoppa sen träffa kompisar i uppsala ! :D


tagga =D
Kommentarer
Postat av: E V E L I N E - brkryttare

Nu följer vi dig, vi blev nummer 84!! :D Säg till när du följer oss :)

2012-06-06 @ 09:28:02
URL: http://brkryttare.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Kul att någon tar sig an Ilona igen. Tog hand om henne som föl då jag var skötare till hennes mamma. Har alltid älskat denna ponny. Kommer följa henne här.

2012-06-18 @ 22:31:17

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback