-.-'

2012-03-22 | 13:24:42 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Har slutat för typ en halvtimme sen men Andreas hade ju sakt av bussen .. Så nu sitter jag här helt jävla forever alone.. Asså man blir så jävla sur, och mamma vägrar hämta mig som
Vanligt så nu får jag lida av att dom är cp.. Det är vid sånna tillfällen man vill åka hem till pappa och bara skita i alla iddis hemma.. Men jag ska ju träna dressyr för Sara idag så kan inte åka till pappa :( annars hade kg gjort det lätt, man är fan aldrig glad hemma, hade inte Boice o nässla funnits där hade jag flyttat för länge sen<3

Sorry för typ ett deppinlägg men jag kände att jag behöver skriva av mig ;)

Kommentarer
Postat av: Maja- Livet på en hästgård

Tråkigt ;)

2012-03-22 @ 15:33:58
URL: http://otroligahast.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback