dagen!

2012-03-14 | 20:27:27 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer


hahah måste bara skriva att emma failade i skolan idag xd sötnosen lyckades spräcka byxorna ^^ hahahaha<3 haha ne stackarn, dom va typ nya 500kr xdhahah men dett kul va det iaf!

red iaf alla 3 idag, tog ut Nässlaoch Chanel samtidigt och hoppade med dom ute på vägen :D hahaha Chanel rymde så Nässla fikc testa sina galoppkunskaper o raca om Chanel ;) ocj ja min lilla ponny kan!! hon är ju grym!
Hoppningen gick ju helt underbart på Nässla, som vnligt :) hon tvekade inte en ända gång och hoppade även om hon kom jättefel :D Chanel därimor stack lite nbun och då men inte så farligt, hon vägrade bara en gång på det högsta ;) så ärtt nöjd med henne ockås :D sen fick hon galoppera av sig och den ponnyn kn hon me ;) men ingen slåt boice<3 det kommer en film snart! :D
Red sen ut på Boice och ha  va duktig, red på hack och red tp en helt randomväg ut i skogen och ja hittade mina egna vägar ;) sen red jag lite på banan<3

jag och super rena chanel!


Min bror fick rida Chanel till vägen medn jag red Nässla ;)<3
Kommentarer
Postat av: Mysan Carlsson

Till vilken mejladress ska man skicka failbilder? :)

2012-03-14 @ 20:39:02
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback