:(

2012-03-07 | 15:46:17 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Fick en kommentar på frågan vad tycker ni om vår blogg?:
Av: Anonym
Jag tyckte den var bättre när bara Kim hade den


Visst jag kan acceptera om ni tycker bättre om att Kim bloggar eller när det bara var hon. Det fattar jag oxå för Kim hon är duktig! Innan jag började blogga här så följde jag hennes blogg och läste den 24/7.
Men jag tycker fortfarande inte det är okej att bara skriva; jag tyckte den var bättre när bara Kim hade den.

Då kan man ju liksom skriva typ; jag tycker bloggen är bra men det är lite tråkigt att läsa Mickis inlägg för jag tycker inte att hon skriver så intressant, ett tips är att försöka länga ut inläggen så långa som möjligt och skriva saker som du tror att vi vill läsa.
Eller nåt sånt. För jag bloggar här nu och det kan inte ni ändra på. Okej om typ alla läsare skulle sluta läsa bloggen eller om alla skulle vilja att jag sluta, då måste jag väl göra det för Kims skull.
Men det är lixom tvärt om; alla skriver att de älskar bloggen och besökar-antalet har ökat från ca 60 st om dan till över 100 st om dan!
Och en sak som jag HATAR när folk gör är att gömma sig bakom skärmen som anonym! I alla fall när man skriver taskiga saker till andra!!
Jag blev sårad! Jag försöker verkligen. Jag övar!

Håller ni med mig?

Jag vill att ni skriver om vad ni tycker och tänker. Om ni tycker att jag skriver tråkiga inlägg eller om ni tycker bloggen är bra. Det är bra gör mig att höra, för annars så vet jag inte. Och så skriver och skriver jag fast utan anledning för att ingen läser för alla tycker det är tråkigt att läsa mina inlägg.. Det betyder!
//Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback