fuck no..

2012-03-29 | 20:07:49 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
cp saka, tydligen va man tvngen att anmäla till både en vanlig klass och chicken cup klassen men det stod ju inte! å både jag o sanna anmälde oss till bara chicken cup klassen och nu måste vi efteranmäla oss om vi vill va med, och vill ni veta vad den lilla summan blir? 1440kr och de är ju sjukt mke för bara en fucking tävling!!! dom kunde väll skriva detlite tydligare kunde man ju önska!! fett sur! så nu får vi se om de blir någon cup överhuvudtaget..
Blir det ingen cup åker jag till umeå på torsdag! och nu hoppas jag på ett bra svar på mitt arga mail ;)

btw så sa vi väll inte så mke på mötet, eller de ska vara äggjakt den 12 april för alla i hallsraviks rk och Cr hoppning den 15 :D så vet ej om jag ska tävla galopp eller hoppning ;S jag har besltusångest..

red Boice idag på de nya bettet, gick väll men han va allmänt crazy xD imoron ska jag rida med ronja och vi ska rida ner till vattnet!! :D har hittat en karsta och de ska vara värsta stranden där! ;D nu hoppas vi på det bästa!!<3 hihi, någon gång under lover ska jag också leka modell för mimmis foto projekt med skolan, haha ruulit jue ;)

Men nu ni måste jag gå och duscha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback