heheh oj då ;D

2012-03-15 | 17:10:39 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer

Ja som ni såg så blev det knas med inlägget/inläggerna, inläggena (inläggena vad säger man?! :O) under ;) det bliev lite komstigt hehe :D men aja.
Idag så har jag varit i skolan som vanligt xD o`ch ja det va som det brukar; Bäst!<3 men nu sittej jag i mitt rum och gör typ nada. Livet e så tråkigt utan häst! :( Iidag så ska mamma göra pannkakor så det blir MUMS-middag xD HEHE jag ÄLSKAR pannkakor! mer update senare ;D<3
//Mickis

Kommentarer
Postat av: Janina Englund♥

Vad är det som har hänt?

Har ni fått lämna tillbaka Chanel eller något sånt tråkigt? :(

2012-03-15 @ 18:29:38
URL: http://janinaenglund.blogg.se/
Postat av: Janina Englund♥

sv; Jaha, då förstår jag. ;)

Hoppas hon kommer hem snart då. ;)

2012-03-15 @ 19:50:08
URL: http://janinaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback