Hej bloggen!

2012-03-09 | 18:42:49 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Idag hade jag och Emma vatten och oenkrig i skolan XD hahah lyckade tjejer!
Men efter skolan åkte jag en snabbsväng till norrtan och mamma köpte en cross :)
När jag kom hem så res jag Boice, han inte rida de andra och mamma o Ronja kunde inte ;/ men iaf, red på stång som han brukar vara underbar att rida på, men han va väldigt hård i munnen o stressig men drog eller stack inte något, red ute i stora sommarhagen och tränade mycket galopp i skog där han måste ha kontroll på hovarna. Hoppade något dike och massa race på ängarna:D han vA duktig när jag tog in han på volt för då gick han sjukt fint på tyglen;D

Men nu är jag påväg till Hallsta, sitter i bilen och movilbloggar så ber om ursäkt för all felstavningar, My phones fel xD haha ^^
ska till danil o ha filmkväll med massa kompisar :) sen drar jag till Lina imorgon och sover där! = grym helg!<3

Puss o ha det bra, får se hur de blir med bloggningen ska försöka göra från mobilen ofta :))

//Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback