hello<3

2012-03-20 | 19:55:47 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Hade skrivit värsta långa inlägget! men jävla f'tt data... allt försvann..

Mn orkar inte skriva om alt så nuo får ett kort inlägg ist, idag har ja iaf vart i norrtälje som ni nog redan vet, vi handlade på ÖB till festen på fredag och åt på subway ! :D
Åkte med andreas hem, Lee fyller ju år så ajg skulle gömma hans present och så fick han lappar där det stod vart han skulle och så fick han springa runt och leta ;) och den bästa lappen va ju grym, ritade en häst och så knöt jag fast nästa lapp på Boice xD så han fick leta efter boice i hela hagen Xd haha<3

Annars har jag bara tjockat trårta och annat onyttigt xD hihi inte bar men men ;)
Fått lite pengar idag också´så nu ska vi till hööks och köpa en nerkortningsbar martingal ;)

Imorgon ska jag nog ner och hoppa,kanske med Nässla också ;D

Men nu ska jag städa, så vi hörs senare ikv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback