nu funkar det! :D

2012-03-21 | 20:13:14 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
som rubriken lyder, internet funkar nu ;)
Idag efter skolan va det utvecklings samtal.. xD har bara godkänt i två änmen... alla andra har jag VG/MVG i ;D hihi<3
Sen hämtade vi våra stövlar som vi satt i ny dragkedja på, så nu slipper jag silver tejp xD haha, och så va jag med Emelie idag ;)
fotade först lite på ängen och sen red vi ut på Nässla och Chanel<3 Nässla skötte sig galant som vanligt och Chanel stack typ massa o va jättejobbig ;O inte alls likt henne.. i slutet böt vi så jag red Chanel o Emelie Nässla, snacka häst att inte lyssna.. men i slutet gick hon bra då hon fattade att det inte är hon som bestämmer. ;)
Sen när emelie åkte hem red jag ut på boice, han va superduktig<3 lite väll pigg på hemvägen men körde galopp-stanna-halt-galopp-stanna-halt på hemvägen så han gick superbra! :D

Och jg och emelie satt o prata om Nässla får en liten duktig ryttare kommer hon gå SM ovsett vilken gren ;D galopp, dressyr eller hoppning, träng eller vad som hällst! hon ä bäst på allt, så j'vla dåligt att hon bara är b-ponny, annars skulle jag ha den perfecta ponnyn.. Vi hade ägt sönder på tävlingsbanonrna. För så är det bara, Nässla är lite bättre än alla andra! :D<3 och hon är så sjukt duktig nu nrär hon varit inriden i ett halvår + 1 månad, tänk sen lixom :D om hennes utveckling forsätter såhär går hon lätt SM som 13 åring :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för kamera ? as fina bilder !

2012-03-24 @ 18:18:20

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback