Q/A

2012-03-18 | 19:41:17 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Varför ska Mickis sluta blogga här?
Det är inte för att jag inte tycker om att blogga med henne, ända andlesninden är att jag vill ha en ''egen'' blogg igen om ni förstår vad jag menar, det va skitkul att blogga med någon men jag tycker att de va roligare att driva den ensam.
Jag trötnade ett tag på bloggen och därför tog jag in en till så det skulle bli lite kuligare för er att läsa och det vrt roligare  att skriva sen också :D och nu är jag på topp jue ;) hih ne men nästan och jag känner att jag vill ta tagt i bloggen nu, ny deisgn óch ja massa annat. och nu förblir den bara min.
Så nej, det är inte tråkigt att blogga med mickis, jag tyckte inte hon va dålig på att blogga eller något sånt. Jag vill ha den själv igen och det hade inte spelat någon roll vem jag bloggade med, hade varit lika ändå.

Så hoppas ni förstår och såklart lämna eran kommentar om vad ni tycker om det :D

Och svar nej, mickis har inte slutat ännu, hon måste ju få göra ett hejdå inlägg jue ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback