Shoppat klart!

2012-03-08 | 20:55:50 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Hejsan! nu är jag hemma från shoppingturen i uppsala! detta fick jag med mig hem! :D

* Gult schabrak fån Hööks ! love it, chicken here we come!<3

* Gult garn så vi kan fixa en matchande mössa ;D

* Svart stickad tröja från H&M

* randig tröja från H&M

* vit Bh från H&M

* Hundgodis från granngården tror jag xD

Supersöta skor till min lillebror! :D

* Strumpor ^^


vi köpte ockås massa annat ;) typ tävlingsfoder till Boice, Müsli till Chanel, fodermorötter till alla 3, Kattmat och ja massa annat :)

NU ska jag hoppa in i duschen!
Kommentarer
Postat av: Rebecca Gumse

Älska schabraket !:D

2012-03-09 @ 19:12:51
URL: http://beccagumze.blogg.se/
Postat av: angelica

Hej, är ni syskon, asså ni som driver bloggen?? ;P

btw awesome blogg :D!!

2012-03-09 @ 23:39:54
URL: http://kulltorpsbramaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback