Sorrrrry

2012-03-22 | 21:47:34 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Sämst uppdating idag i know!
Men hade värkligen inte tid idag, har inte änns startat datan på hela dagen ;)
Men när jag väntade på bussen gick jag till Sara ist och satt där o väntade tills hon slutade :) så åkte kg med henne hem ist ;)
Fick passa min lilla bebis hemma sen, för hon skulle absolut med hem till mig och galoppla och mata ninerna ;) hihi söta unge!<3
Red lilla Nässla, sista gången innan galopptävlingen vilket jag är så SJUKT taggad till :D:D
Red sen Boice för Sara och red på vanligt bett vilket gick superbra! :D bästa ponnyn eeeeeeva<3 vi ska ner någon gång till ridhuset och träna igenom hela passet ;)

Måste bara säga att man blir nästan förvånad på folk ibland :o ena sekunden då säger dom en sak och andra är det bara smör xD haha men varför ska jag bry mig? xD lev ditt liv så lever jag mitt ;) men ska du vara rn fel av mutt så sluta ljug tack xp<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback