Wooooop

2012-03-11 | 20:53:28 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Känner mig duktig, red 4 hästar idag :D hihi och nu börjar de hända saker här på bloggen, men tänker inte avslöja något försn de är mer säkert ;D <3

Bella
Hon har jag ju redan skrivit om, men ja hon va fett kul att rida, vi red först till en äng där vi hoppade ett litet dikre och bella får för sig att hoppa as stort och sen ba bocka ;D hihi as kul, ja o Lina höll på att garva sönder xD
sen skötte hon sig väldigt bra :D hoppade jättegulligt och jättemysiga gångarter! haha gillar min komentar.
jag: nej vi ska inte hoppa ner här och galoppera efter, ''Bella hoppar ner där och galopperar efter''
jag:
eller så hoppar vi ner här och galopperar efter, de går ju det med xD hahahha då ba asg<3
Sen red någon unge molle och jag red lite på banan, hon kan nog gå jättefint om man tränar henne :D hon va iaf duktig<3
Print från filmen som kommer snart ;)


Boice
Han va superduperfin på vägen bort och gick så fint! jag tänkte ba omg va fin han är, men sen så bär jag vände varthan ju genast piggare och ville spring men ändå va han duktig, men i sista backen typ 20 m innan vi skulle skritta av så sticker han ju.. och ja då blir jag ju sur på han och sen börjar vårat bråk oh de slutar alltid med en sur häst och en sur ryttare.
Vart lite su faktiskt för såfort jag vände han bort från huset gick han så fint på tyglen och såfort jag vände hem igen stack han coh bara stutsade. Lte jobbigt fakstiskt men ja han har ju stått så de va förståligt ;)<3 fast han skulle kunna sköta sog lite bättre ibland.


Nässla
red ut barbacka på henne, det han nästan bli mörkt men inte så farligt ;)<3
Hon va superpigg och vi värmde först upp sen så ba köttade vi på i galopp en runda.
Nonstop galopp och när vagen började gå hemåt så jiiiiisus va snabbt hon galopperade, nästan chockad ;D gö hon så på galoppen vinner vi :D hihi söteponnyn!<3


Chanel
Red ut barbacka på Chnel i hack, påvöen dir gick hon superfint.Hon gick tillochmed på tyglen :D och ja superfint!
MEn sen på hemvägen kännde jag inte igen henne.. värkligen iggade att hon hade en ryttare och ba stack, hon lyssnade inte alls och känndes inte lls som den Chanel jag red förut, då kunde vi va ute och galoppera i halsring och hon lyssnade på min sits mina komandom och allt, nu ba iggade hon allt..
Men jag lovar, efter några veckor här så kan jag rida i halsring på henne igen :D<3


NU blir der bb!! :D
Kommentarer
Postat av: Anonym

BB?

2012-03-11 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback