Yees !

2012-03-24 | 16:42:36 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Känner mig duktig idag :D gjort allt jag skulle göra + lite till ;) Chanel åkte idag, kommer sakna henne men ändå
rätt skönt<3 har städat mitt rum vilket behövdes ;) hihi. Mickis typ lillasyster red nässla och hon är så sööt! :D

Imorgon som ni nog redan vet åker jag oh tävlar galopp med både Nässla och Boice :D kommer kötta sönder på mina två speeds ;) haha hoppas jag iaf :D<3 så för er som vill kolla, täby galopp kl 13:00 imorgon :D

Har fått massa nya kläder och en plånbok i julklapp idag, lite sent menmen ;D haha<3
Annars händer det inte så mke men massa folk är här och nu ska jag gå och äta ^^ vi hörs! :D

Kommentarer
Postat av: Mysan Carlsson

Ska någon filma loppet? Skulle så gärna vilja se! :D

2012-03-24 @ 18:03:17
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/
Postat av: Fanny & Filippa - Hästblogg

Gullig bild!

2012-03-25 @ 12:27:48
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback