yeey på topp!

2012-03-13 | 21:27:13 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
tänkte skriva lite snabbt om min dag nu :) som ni märker kanske har jag ganska mycket att göra, massa hästar o andra djur, skolaosv, däröfr blir det mindre bloggning :P
började med skolan som vanligt xD och ja de flöt på sen efter de åkte jag hem och min bror är också här :D jorde rent till kaninerna och så åkte vi och hämtade de nya kaninerna.
Red Boice på gummibett och ja det funkade, han stack inte en ända gång eller tänkte inte änns tanken ;) men tränade dressyr ute på ängen vilket kunde gått bättre xD haha nej men han va lite hård i munnen och ville int riktigt gå på tygel i ökad trav och galopp, men annars så :) va också ute o red Nässla barbacka medans robin cyklade :) min valp va också med för första gången men hon orkade inte hela så sen fick hon sitta innanför robins jacka ;) Annars har jag typ duschat o massa annat ;) rcacade mycket med Nässla och hon börjar blir riktigt grym på att öka snabbt och sakta ner när jag ber henne :D + att hon galoppear riktigt snabbt i långa sträckor :D tagga näst nästa helg ! :D anmälde mig också nysd til

Imorgon är det nationella i NO sääääämst jag kommer få ig x100..

va också ute o fotade massa idag ^^ skitfint väder! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback