Boice<3

2012-05-05 | 21:33:37 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Boice hoppade jag 100-110 (LB-LA) och ja de va nog han sämsta LB hitils xD haha nedå men han rev 2 och vek av en gång, men jag tar på mig den xD haha och så hoppade han på en liten unge och typ galopperade över henne, stackarn xD men i allmänt så hoppade han superfint över de som han inte rev :D dusktig ponnystack inte! :D

LA gickväll hyfsat, mitt ändå mål va att ta mig runt och ja de gjorde vi med 2 rivningar :D min ponny är bäst! + att han är sjukt snygg! :D
Du är bäst, vad skulle jag vara utan dig<3

Bilder fotade av mamma!


Imorgon taggar vi tävling igen ! regional LB-LA !!:D tyvärr ingen fotograf med ;( men aja, mamma får fota lite ;D<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback