Jorååsattem

2012-05-10 | 16:58:31 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
woopwoop måste bara säga att om 20 min har jag senaste photoshop hemladdat!! :D tackvare Mimmi (www.migurushii.blogg.se) som gav mig lite fusksaker ^^ hehe

Ponnysarna skötte sig väll bra idag, lite envis va Nässla med att hon skulle inte gå dit jag ville, sa jag rakt fram sa hon sväng, a jag sväng sa hon rakt fram xD haha muppisen.
Boice red jag på banan med halsring och han lyssnade ganska bra, vi travade också ganksa mke och ja han lyssnade :D provade en galopp men de gick inte, då fick jag ta tag i grimman xD i slutet hoppade jag av och löslongerade han och de lyssnar han super bra på kom när jag ropade och höll en bra galopp i volten ! :D film kommer kankse, beror på om jag orkar göra en xD

Imorgon har vi sovmorgon i skolan, sen är de idrottsdag och vi ska typ orgentera vilket suuuger..
Men efter det ska jag till skäret o fota ;D

Kommentarer
Postat av: Emelie Hollstén Båskén♥

Kul! :) Vem ska du fota? :)<3

2012-05-10 @ 17:20:33
URL: http://justemse.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback