Nässla<3

2012-05-05 | 21:28:15 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer

Nässla idag va duktigast!! :D hoppade 50-60 med 0 och 4 fel, i 60 rev hon ett men ja de va mitt fel ;D ponnybus racade geom bana utan en tvekan på att stanna ^^ men de är så den bästa ponnyn är jue ;D<3

Men ja, 50 är lite för lågt för henne men med tanke på att de va hennes 3:de tävling så börjar vi lite lågt. hon hade nog lätt klarat 70-80 med den powern hon hade idag :D men nästa tävling blir nog 60-70 :D

Det ända jag fick höra från alla på tävlingen idag om nässla va typ ååh va smal hon blivit, riktigt snygg kropp har hon fått, jävlar viken söt ponny, ååå så söt, shiit va duktig hon är, riktig mästare på att hoppa, snacka om att hon tyckte de va kul, snabbponny har du och ja massa mer!! :D fett kul att höra att nästan alla tycker som mig ^^ min ponny är bäst i världen!! :D Vill bara säga att du är bäst, jag älskar dig min lilla ängel<33



Bilder fotade av Emma idag :D



Ponnyn som inte river med bakbenen!


Det va 50, vi filmade 60cm, vill ni se?! :D

Kommentarer
Postat av: Kim

har du köpt nässla nu? eller har du alltid haft henne?

har fått för mig att du hade på foder bara ;)

2012-05-05 @ 22:48:20
URL: http://skyggni.blogg.se/
Postat av: Josefine

Gud vilket ekipage... ;) ♥

2012-05-06 @ 11:28:53
URL: http://joossanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback