Svar på frågorna del 4

2012-05-20 | 12:00:00 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer

Fråga stäld av Mimmi - www.migurushii.blogg.se
är du släkt med Gud eller min pojkvän (vet att det är samma sak, men ändå)? 8)))

sv; Hehe, ja det är jag ;D



Frågot stälda av Kim - www.skyggni.blogg.se
*hur tror du att du kommer att klara av tre hästar sen när conemaran kommer?
sv; jag tror det inte kommer vara några problem eftersom jag slutar så tidigt och snart är det sommarlov också ;D

*vad är dina mål med de olika hästarna?
sv; Boice, hoppa en bana på LA felfri. Nässla tävla en lokal tävling och gå 0:a och Ilona att börja hoppa ;)

*varför blev inte fototävlingen avgjord?
sv; För de var bara två med och då inställde jag den xD

*saknar du någon extra mycket?
sv; Ja alla mina underbara kompisar i sthlm, ida, Lina, Julia, Tilda och ja många fler! och Johanna såklart <3

*vilka bloggar följer du varje dag?
sv; Svarade på det i svar 1 ;D

*hur känner du dig inför gymnasiet?
sv; Naj inte så bra xD oräker på vilken skola jag vill gå på och ja.. men det blir nog bra i slutändan.. ;)

*vilka ord hade du beskrivit dig själv med om du bara fick välja tre st?
sv; Ärlig, Snäll och Orädd x)




Frågor ställda av Therese
*är det jobbigt med 2 häästar ? :S
sv; nej det är det inte, det är faktiskt jätteskönt :) en är för lite och fyra för mke, så två eller tre är helt lagom ! :D

* 'är Ronja din bätis ?
sv; nej det är hon inte, hon är min granne och bor ca 10 m ifrån mig så hon brukar rida Nässla när jag inte hinner :)

* när fick du Aztra ? ( så himlaaaa sööt ))
sv; Fick henne för emm.. haha jag vene exkat men igår (torsdag) fyllde hon 6 månader och jag har haft henne ända sen hon va 8 veckor<3 hehe ja hon är söt ;D

* kan inte du göra fler videoinlägg ? (skulle vara kul)
sv; Ja det skulle jag kunna göra ;P

*vart kommer nässla ifrån ?
sv; Hon kommer ifrån ljusterö där hennes ägare bor, tror hon har bott där sen hon va 5 eller ngt :)

* har du haft en häst som heter typ Rosa, elr Rosie elr något liknande.. kommer typ inte på namnet ..
sv; Jag har haft en häst som heter Rousita, annars nej inte vad jag kan komma på xD

* Hur kan du göra en såå underbar blogg ?
sv; aaw :') men jag skriver bara om mitt liv så aa :)

* Är du oskuld?
sv; yes i am ;)

Kommentarer
Postat av: JohannaStyrman<3

saknar dig! ja måste se till att orka åka ner till Hallsta någon dag!:)<3

2012-05-20 @ 17:51:05
URL: http://oojohannaoo.blogspot.com
Postat av: Ida Pettersson

<3 vi måste ses snart Kim! ;)) <3

2012-06-06 @ 22:29:31

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback