The day !

2012-05-12 | 20:52:17 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
Red först ut med Boice och han va superdukitg!! red barbacka och ja han va grym, orkar inte skriva så spesifikt xD
Sen höll jag lektion för Ronja och Julia på Nässla och det gick jättebra för båda ! :D vi tränade lite allt möjligt, sits, bommar, backträning, hoppade o ja lite av allt :D och Nässla va grym !
Sen hjälpte dom mig med mina nya bommar xD vi sågade ner träd o jag o ronja har stått hela kvällen o tagit av all bark xD fett jobbigt men aja, snart ska vi börja måla de ;)

Ja de va väll lite kortfattat av dagen xD

nu ska jag äta chips o snart sova, ska upp tidigt o åka med 7:40 bussen till stockholm o träffa mickis & Chanel + fota dom ;D hehe. (www.chanelforever.blogg.se)

haha herregud vilken gammal bild xD titta va liten ja va ^^ (foto: www.migurushii.blogg.se)

Hare gött ikv ;) uppdateringen imorgon blir nog inte den bästa men ni överlever, right?
Kommentarer
Postat av: Daniela

Älskar din header! :D Säljer/gör du headrar åt andra? :)

2012-05-12 @ 21:45:58
URL: http://powerpony.blogg.se/
Postat av: Marina

Bloglovin byte ?

Instagram byte ?

2012-05-12 @ 22:07:56
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se
Postat av: Daniela

Svar; Vart tävlar man om det? :D

2012-05-12 @ 22:10:05
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback