tyyp eller typ, eller samma xD

2012-05-28 | 21:10:29 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Red bara den lilla saken idag, hon hade faktiskt väldigt dålig bjudning men detändrades snabbt när vi vände hemmåt, då kom den lilla racen in i bilden igen hehe ;)
Boice som har ont i ryggen pga någe jävla flugmedel.. I förrgå hällde jag på flugmedel på både Boice och Nässla (dom har haft det många gånger förut, iaf Boice) och nu igår när jag tog in han så hade han som sår över ryggen där flugakan va, fattar inte vad de är eftersom han haft det hela förra sommaren och har andvänt det i år också.
Men aja, vi duschade han så allt försvänn och idag va det mycket bättre! han va inte öm alls men jag bestäm´de mig för att lös longera han ist :) han va superduktig!

Longerade löst i alla gångarter och han lyssnar sjukt bra på rösten, sen fick han skutta över ett litet 30 hinder också men de bockade han över ist xD riktigt chamiga hopp hehe.

Hittade en tävling jag vill på !!!!! Börjes Pony Cup, en meeting i tingsryd i sommar :D vill dit, ska dit ! mohhahaha.. ;)

Många som fågade om varför jag vill lägga ner mig blogg, jo därför att jag typ inte orkar blogga och mina mobiler har pajat allesammans så månste starta datan för att blogga xD
Sommaren är typ här och då vill man ju inte sitta vid datan, jag känner att jag får mindre och mindre tid för datan och bloggen, o då blir den ju ändå tråkig att läsa xD men vi får väll se hur det blir ;)
btw, så är ni väääääääääldigt dåliga på att kommentera jut nu.. ;(
Kommentarer
Postat av: Emelie Hollstén Båskén♥

Du får inte lägga ner bloggen!<3

2012-05-28 @ 23:45:16
URL: http://justemse.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback